Középpontban az ember. Soha nem állt még ilyen közel ügyfeleihez a Volkswagen
Haszonjárművek márka: "Most indítjuk útjára a T6 frissítését, amely minden
eddiginél digitálisabb, modernebb és még jobban hálózatba kapcsolt" - mondja
Heinz-Jürgen Löw, az igazgatótanács értékesítésért és marketingért felelős tagja.
"Ezenkívül az idei év elejétől a Volkswagen Haszonjárművek felel az ID. BUZZ
típusért, amely szerintem az ID család leginkább érzelmekkel töltött tagja. Vagyis
a márka új arculatának bevezetésére nem is találhatnánk jobb időpontot."
Tobias Volkmer, a Volkswagen Haszonjárművek (VWH) marketing- és
termékmarketing-vezetője így foglalja össze: "Marketing tevékenységünk
digitálisabbá és jobban hálózatba kapcsolttá válik. Oda megyünk, ahol ügyfeleinket
gyorsan és érzelmi kötődést kialakítva érhetjük el." A Volkswagen Haszonjárművek
márka teljesen integráltan vett részt a Volkswagen új márka arculatát kidolgozó
folyamatban. "Ugyanakkor hatalmas hangsúlyt fektettünk arra, hogy a saját márkánkra
adaptálás során a mi célcsoportjaink számára megfelelő értelmezést találjunk ki.
Ennek kapcsán például a hitelesség minden eddiginél nagyobb szerepet
játszik."
A változás a mai nappal lépésről lépésre válik láthatóvá: fokozatosan áll át az új
irányra a képi nyelvezettől a teljes vállalati arculaton keresztül az összes
nyomtatványig és minden internetes megjelenésig, valamint a márkakereskedésekig és
a tényleges márkavédjegyig, a logóig. Mindez kihangsúlyozza azt az átalakulást,
amely során a márka hagyományos kishaszonjármű gyártóból jövőbeli mobilitási
megoldások modern szolgáltatójává válik.