Nyugat-Európában, a márka legfőbb piacán 257.100 járművet
szállítottak ki, ez a megelőző évben ez 253.700 darab, azaz 1,3 százalékkal több
volt. Európában 96.300 járművel és 1,2 százalékos növekedéssel Németország volt a
márka legnagyobb piaca. 36.100 eladott járművel - előző évben regisztrált 36.200
darabhoz képest 0,3% csökkenéssel - a német piac után ismételten az Egyesült
Királyság volt a második legnagyobb egyedi piac. A nagyobb európai piacok
adatai:
Franciaország: 13.750 gépkocsi (-4.3 százalék)
Spanyolország: 13.500 gépkocsi (+10.6 százalék)
Olaszország: 9.700 gépkocsi (+4.8 százalék)
Kelet-Európában a Caddy, a Transporter, a Crafter és az Amarok
termékcsaládból 34.800 járművet szállítottak ki az ügyfeleknek, ami 14,2 százalékos
emelkedést hozott.
Észak- és Dél-Amerika
A kiszállítások Mexikóban 35,6 százalékkal növekedtek, és elérték a 7.400
darabot, míg Dél-Amerikában a kiszállítások 15,7 százalékkal csökkentek, ami 29.200
leszállított autót jelentett. Latin-Amerikában ismét Brazília volt a legnagyobb
piac, ott a Volkswagen Haszonjárművek márka 14.500 haszongépjárművet értékesített
(13,5%-os növekedés). Ugyanakkor a régióban a piac gyengesége jellemezte
Argentínát, ahol az értékesítés 35,9 százalékkal, 10.150 járműre esett vissza az
előző év adataival összehasonlítva.
Afrika, Ázsia, Csendes-Óceánia és a
Közel-Kelet
Afrikában a Volkswagen Haszonjárművek 16.400 járművet
szállított ki az év első kilenc hónapjában (+24,2%); a közel-keleti régióban pedig
8.050 gépkocsit (-44,6%). Az infláció és a líra gyengesége miatt a török piac újabb
visszaesést mutatott az előző év azonos időszakához képest, és 52,7 százalékkal
esett vissza, 6.000 eladott járműre. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben 14,9 %-kal
kevesebb, összesen 16.900 autó talált gazdára.
Kiszállítások termékcsaládok szerint:
Transporter: 149.000
gépkocsi (- 2.2 %)
Caddy: 115.100 gépkocsi (- 3.8 %)
Amarok: 54.600 gépkocsi (- 10.7 %)
Crafter: 50.700 gépkocsi (+ 31.4 %)