Minden út maga a cél
Az új Amarokot azoknak alkottuk meg, akik számára fontos, hogy egy járművel ne csak A-ból B-be jussanak: az új Amarok maga a négykerekű sokoldalúság. Modern fedélzeti technológiájának köszönhetően szuverén módon teljesíti a kihívásokat: ez a bivalyerős jármű bármilyen időjárási körülmények között szinte minden talajon megállja a helyét. Új, egyedülálló dizájnja mindenhol vonzza a tekinteteket. Tapasztalja meg Ön is, milyen az új Amarok, a Volkswagen Haszonjárművek prémium kategóriás haszonjárműve.
A dizájn maga
Erő, szuverenitás és agilitás minden helyzetben - ezek teszik az új Amarok modellt a Volkswagen Haszonjárművek prémium kategóriás pickupjává. A génjei az offroad-jelleget, a dizájnja pedig az elképesztő univerzális tulajdonságait hangsúlyozza: az Amarok Aventura eleganciájától az Amarok PanAmericana robusztusságáig a külső kialakítás mind az öt felszereltségi szinten kiemeli a különbségeket. Az új Amarokkal minden kívánságunk teljesül - legyen szó a legkülönbözőbb hűtőrácsoktól kezdve az újratervezett Stylingbar vagy Sportsbar bukókereteken keresztül egészen a fellépőkig.
Igazi offroad
Mitől lesz az új Amarok igazi terepjáró? Az új technológiának, a több vezetési üzemmódnak, a légzsákoknak és a több mint 25 asszisztensrendszernek köszönhetően elődjéhez képest jobban bírja a terepet. A megváltozott méretektől kezdve a jelentősen nagyobb gázlómélységig itt minden az offroad képességeket erősíti, amely kifejezetten érezhető a karosszériánál, a futóműben és a motornál, valamint a sebességváltónál. A nagy terepszögek és a nagyobb hasmagasság is elősegítik a modell terepjáró-képességét. Röviden: több offroad tulajdonság, több offroad érzés - azaz több Amarok.
Igazán sokoldalú
Legyen szó anyagszállításról, terhek vontatásáról vagy nehezen járható utakon való közlekedésről. Akár városban, vidéken, vagy terepen. Az új Amarok minden modellje kiemelkedően sokoldalú, legyen az az Amarok alapmodell vagy az Amarok Aventura. Továbbá az új Amarok minden szempontból túlszárnyalta az elődjét. A számos okos funkcióval még jobban felkészült az intenzívebb igénybevételre. Például az akár 3,5 t vontatható tömeggel rendelkező vonóhorog révén, ami mostantól minden automata sebességváltóhoz elérhető. Vagy a rakodófelületnek köszönhetően, ami a kerékdobok között elegendő helyet biztosít egy keresztbe felrakható és erős rögzítőszemekkel rögzíthető EUR raklap számára. Ezek, és még sok más teszi még sokoldalúbb haszonjárművé. Az új kényelmi felszereltségi elemeknek, a több mint 25 asszisztensrendszernek, a légzsákoknak és a sokféle külső dizájncsomagnak köszönhetően ez a pickup személyszállítás és rakományszállítás közben is ugyanúgy ragyog. Mindegy, hogy városi környezetben vagy járatlan utakon.
Az alapfelszereltségtől a prémium felszereltségig: mindig Amarok!
A Volkswagen Haszonjárművek új Amarok modellje még kényelmesebbé teszi a munkát - legalábbis mindent, ami a mobilitással és a szállítással kapcsolatos. Az új Amarok ugyanis az alap- és az extra felszereltségben is első osztályú kényelmet kínál az intelligens infotainment rendszer és modern vezetői asszisztensrendszerek segítségével, mégpedig az elődjénél sokkal nagyobb mértékben. Fedezzen fel néhányat a számos prémium funkció közül.
Ez az Amarok. A Volkswagen Haszonjárművek új pickupja.
Az új Amarok modellt az alapoktól gondoltuk újra. Modern technológiájával és újratervezett dizájnjával a prémium szegmensből ismert robusztusságot újfajta kényelemmel ötvözi. Sokoldalúsága teszi különlegessé - és a sokoldalúság a számos extrában és felszereltségi csomagban is megmutatkozik. Így még könnyebben megtalálhatja álmai járművét!
Amilyen kényelmesek, olyan fontosak:
a vezetői asszisztensrendszerek
Az új Amarok modellt az alapoktól gondoltuk újra. Modern technológiájával és újratervezett dizájnjával a prémium szegmensből ismert robusztusságot újfajta kényelemmel ötvözi. Sokoldalúsága teszi különlegessé - és a sokoldalúság a számos extrában és felszereltségi csomagban is megmutatkozik. Így még könnyebben megtalálhatja álmai járművét!
Komfort vezetői asszisztensrendszerek
Beparkoláskor hangjelzéssel figyelmeztethet14 a jármű előtt és mögött azonosított akadályokra, és a tőlük mért távolságot vizuálisan is megjeleníti a kijelzőn.
A sávtartó rendszer különböző komponenseket egyesít és magában foglalja a sávelhagyásra és sávkövetésre figyelmeztető rendszert, valamint a fáradtságérzékelő rendszert. Egy többfunkciós kamera segítségével képes14 felismerni a saját sávját, és a 60 km/h sebességtől irányított ellenkormányozással képes korrigálni a nem szándékos sávelhagyást. Figyelmeztető hanggal és a multifunkciós kijelzőn megjelenő jelzéssel hívja fel a vezető figyelmét a beavatkozásra.
Automatikusan képes betartani a sebességkorlátozásokat, például amikor a jármű egy ideiglenes építési területen halad át, és a korlátozás feloldása után vissza tud gyorsítani az eredetileg beállított sebességre14.
Segít14 az elöl haladó járműtől való megfelelő távolság megtartásában, és rövid megállás után képes újraindulni a forgalmi dugóban vagy a városi forgalomban. Míg az automata sebességváltókhoz elérhető a jármű teljes lefékezését lehetővé tevő ACC+, addig a kézi sebességváltókhoz normál ACC áll rendelkezésre. Fékezéskor időben kell visszaváltani, hogy a motor ne álljon le.
A teljesen automatikus parkolássegítő rendszer beparkoláskor és kiálláskor14 segíti Önt. Tökéletesen irányítja a párhuzamos parkolóhelyekre történő beparkolást. Hátramenetbe kapcsoláskor a jármű automatikusan kormányoz. A vezetőnek csak a gázpedált és a féket kell kezelnie, a rendszer figyeli a parkolási folyamatot és szükség esetén beavatkozik. A parkolóhelyről tolatva kiállásnál is segíti a járművezetőt. A jármű elkezd fékezni, ha a járművezető egy járművet kritikusan megközelít, és nem reagál a hangjelzésre.
Az EU-ban alapfelszereltségnek számító vészfékasszisztens mindig a városi vészfékfunkcióval, a kikerülést támogató asszisztenssel és a kanyarodást segítő asszisztenssel együtt kerül forgalomba. A "Front Assist" érzékeli a gyalogosokat, kerékpárosokat és a menetirányban haladó járműveket, és figyelmezteti a vezetőt a felismert veszélyes helyzetekre14. Amennyiben a járművezető nem reagál időben, automatikus vészfékezés léphet életbe, kritikus helyzetekben pedig egy kikerülő manőver segít14. Az asszisztensrendszer képes észlelni, ha egy lehetséges ütközés veszélye áll fenn, és egy ütközéses balesete elkerülése érdekében a fékek aktiválásával reagál, hogy az ütközés előtt lelassítsa vagy megállítsa a járművet14.
Bekapcsolt irányjelzővel történő kanyarodáskor a kanyarodást segítő asszisztens figyeli a bal oldali sáv keresztezését, és kritikus helyzetekben megállíthatja a járművet14.
A vezetést segítő asszisztensrendszerek
Az első szélvédőn elhelyezett kamera folyamatosan elemzi a jármű előtt haladó és a szembejövő forgalmat14. Egy bizonyos sebességnél a Light Assist automatikusan bekapcsolja a távolsági fényt. Az opcionális "IQ.Light" LED-Mátrix fényszórók optimálisan megvilágítják az utat és az út szélét. Ha egy jármű közeledik Ön felé, a "Dynamic Light Assist"14, 19 az egyes LED-egységek kikapcsolásával kitakarja a szembejövő jármű körüli területet. Ez csak kismértékben csökkenti a távolsági fény erejét, és kiküszöböli a távolsági és a tompított fényszórók közötti oda-vissza kapcsolás szükségességét. Amint a jármű elhaladt Ön mellett, a távolsági fény ismét teljes erővel világít.
Ha az Amarok az opcionális "IQ.Light" LED-Mátrix fényszórókkal van felszerelve, nemcsak Ön, hanem a szembejövők is jól járnak. Az "IQ.LIGHT" LED-Mátrix fényszórók dinamikusan tompított távolsági fényt, statikus kanyarfényt biztosítanak és a tolatáskor a közeli oldal megvilágításának javításával növelik a komfortérzetet14.
Az Area View panorámaképet készít a vezetőnek a jármű körül, ami különösen hasznos lehet manőverezéskor vagy parkoláskor. A jármű mind a négy oldalán lévő négy kamerán többféle nézet választható ki, beleértve a jármű 360°-os nézetét felülről.
A blokkolásgátló rendszer - például fékezés esetén - képes megakadályozni a kerekek blokkolását, és így fenntartja a kormányozhatóságot.14 Az elektronikus menetstabilizáló rendszer képes megakadályozni az alul- és túlkormányzottságot, és célirányosan fékezi le az egyes kerekeket.14
A rendszer észleli a járművezető csökkenő koncentrációját, és egy öt másodperces akusztikus jellel, valamint a kombinált műszerfalon megjelenő vizuális szünetjavaslattal figyelmezteti őt.14 Ha a járművezető a következő 15 percen belül nem iktat be egy szünetet, akkor a rendszer egyszer megismétli a figyelmeztetést.
Az utazás előtt és alatt tájékoztathatja a járművezetőt és figyelmeztet nyomáscsökkenés esetén.14 Minden egyes kerékben érzékelők találhatók, amelyek rádiójellel továbbítják a nyomás és a hőmérséklet értékét.
A közúti jelzőtábla-felismerő rendszer segítségével figyelmeztet arra, hogy a járművezető rossz oldalról hajt be az autópályára14.